måndag 19 september 2011

Sockor och nya stickor

Bild på första sockorna till små killarna. Mönster hitta jag hos Soanspysselblogg om jag nu inte mins fel. nu stickar jag ytterligga raggisar åt killarna i svart som deras mamma önskade.

Och denna gång på 4 stickor som vanligt :) dom blå var stickade på 2 stickor.



Dessa sticknålar hitta jag på ICA Maxi när jag var och handla sist :) var ju bara tvungen att ha dessa. Tänk om jag kunde hitta dessa i strumpstickor med :) . Det vore något.


Dag att sticka vidare har en önskelista från barnbarnen.
  1. Kanin en vit till Emma
  2. En stjärnfilt till Viktorias kanin
  3. Vantar till Viktoria
Sedan ska vantar stickas till småkillarna.

1 kommentar:

  1. Va kul med så fina stickor.. har ej sett tidigare. O sockorna va oxå fina.. jag har oxå stickat liknande men med längre skaft... ha de bra!

    SvaraRadera